waar-gaat-die-rugzak-met-dat-meisje-heen.reismee.nl

Back home.

Back home

Ja helaas mijn laatste reisblog.

Ik ben weer thuis. Dat heeft verschillende redenen.

Toch heb ik de laatste week in Australië heel goed kunnen afsluiten! Doordat ik na een vervelende periode goed ben opgevangen door familie.

Op maandag 25 september kwamen mijn hostparents met het verhaal dat ik volgende week maandag weg moest zijn. Kwam totaal onverwachts want we hadden afgesproken dat ik nog 4 weken zou blijven. Ik heb diezelfde avond al een vliegticket naar Perth geboekt, ik heb heel veel geluk dat ik bij Sil terecht kon. Mijn laatste week in Melbourne was erg raar. Ik voelde me totaal niet meer welkom en ik was zelf daarom ook veel weg. Mijn laatste dag heb ik ze ook maar even gezien, want ik de was hele dag alleen thuis. Maandag 2 oktober vloog ik naar Perth en heb daar nog een hele leuke week gehad! Ik ben daar ook erg blij mee.

Ondanks dat het totaal niet is gelopen op de manier wat ik graag zou willen heb ik er geen spijt van. Ik ben blij met de ervaring. Ik heb veel geleerd. Jammer dat het zo heeft gelopen ik ben het vertrouwen in mensen kwijt, wat heb ik mij vergist in sommige mensen. Maar ja ben weer een ervaring rijker. Australië is een geweldig land en kom zeker terug! Mis het nu al…

Sinds maandagavond ben ik thuis wat is het fijn om iedereen weer te zien.Ik heb al genoeg mensen laten schrikken die niet wisten dat ik thuis was en daar stond ik in een keer voor hun neus. Jaa ik weet het kind van mijn vader. Maar ik vind het heel leuk om te doen.

Dank jullie wel allemaal voor de lieve kaarten, berichtjes en het lezen van mijn blog.

Liefs Jessy

Aarti

home sweet home

Silvie

It was absolute fantastic having you here Jessy..missing you :)

Wilma

Je hebt je eigen nog aardig verborgen weten te houden. Heb je nog niet gezien 😄

conny gerritsen

ja inderdaad jessy schrok me een hoedje,maar hartstikke leuk dat ik je weer gezien heb en hoop je natuurlijk nog veel vaker te zien.

Tante Nel

Lieve Jessy .

Je bent welkom in ons kikkerlandje.
En lekker weer pannenkoeken eten bij Oma

judith

Welkom thuis Jesse,dat heb jij dat stoer aangepakt na zo'n onverwachts bericht.En petje af dat je zolang en zo ver weg bent geweest,want als iemand weet wat heimwee is ben ik dat wel!!!Ilse zal ook blij zijn dat je er weer bent xx

Carla

Deze bijzondere ervaring neemt niemand je meer af! En er komt vast weer iets heel moois op jouw pad.